پنل ارسال پیام انبوه واتس اپ

خانهپنل ارسال پیام انبوه واتس اپ
پنل ارسال پیام انبوه واتس اپ

پنل ارسال پیام انبوه واتس اپ

پنل واتساپ یا پنل ارسال پیام انبوه واتس اپ که توسط واتسینو راه اندازی شده است تا حد بسیار زیادی شبیه به پنل ارسال پیامک انبوه یا SMS است اگر شما در گذشته یا همین حالا از پنل های ارسال پیامکی استفاده میکنید پس دقیقا میدانید چه جیزی در انتظار شما است. میتوانیم بگوییم تنها تفاوت پنل ارسال پیام انبوه در واس اپ که توسط واتسینو طراحی و در دسترس شما قرار میگیرد با پنل پیامکی در شیوه ارسال است ما پیام های انبوه شما را در واتس اپ ارسال میکنیم. بدون این که نیاز باشد شما کار پیچیده و اضافه ای را انجام بدید.

همان طور که میدانید برای ارسال پیام انبوه در واتس اپ ۲ راه پیش روی شما است یا باید نرم افزار ارسال پیام انبوه را تهیه کنید یا باید در پنل ارسال پیام انبوه واتس اپ عضو شوید تا ما پیام های انبوه شما را در واتس اپ ارسال کنیم. تفاوت در این است در پنل ارسال پیام انبوه در WhatsApp باید به ازای هر ارسال هزینه ای را بپردازید که در جدول همین صفحه قابل مشاهده است.

در پنل ارسال پیام انبوه واتساپ که توسط واتسینو طراحی و ساخته شده است هیچ گونه زحمت ارسالی به عهده شما نیست و همه ارسال ها توسط واتسینو به صورت منظم انجام میشود و در نهایت گزارش ارسال آن نیز در پنل واتساپ اضافه خواهد شد.

مهم ترین ویژگی های پنل ارسال پیام انبوه در واتس اپ

پنل ارسال پیام انبوه واتس اپ خود را انتخاب کنید

مناسب تازه کارها

۹۹ هزار تومان

مناسب کسب و کارهای کوچک

۱۴۰ هزار تومان

مناسب کسب و کارهای بزرگ

۲۸۰ هزار تومان

چرا پنل ارسال انبوه واتس اپ؟

پنل ارسال انبوه واتس اپ؟

پنل ارسال انبوه واتس اپ جایگزین مناسبی است برای کسانی که وقت و زمان لازم برای کار با نرم افزار های بالک سندر و بیزینس سندر را ندارند. همان طور که میدانید ارسال پیام انبوه در واتس اپ به صورت خصوصی برای افراد به صورت دستی کاری بسیار سخت و زمان بر است.

برای همین ربات ها و نرم افزار های مختلفی برای انجام این کار طراحی و تولید شده است تا ما را در ارسال پیام ها کمک کنند. اما ارسال با این نرم افزار ها هم میتواند چالش های مختلفی را با توجه به محدودیت های واتس اپ برای کاربران ایجاد کند.میتوان گفت مسدود شدن خطوط بزرگترین چالش ارسال پیام انبوه در واتس اپ است.

مسدود شدن خطوط در ارسال انبوه واتس اپ تقریبا امری اجتناب ناپذیر است دیر یا زود خط شما مسدود و دسترسی شما قطع خواهد شد. اما با استفاده از آموزش هایی که توسط ما برای شما تهیه شده است میتوانید. از خطوط نهایت استفاده را داشته باشید.

اما اگر شما هم مثل بسیاری از شرکت ها وقت و نیروی انسانی برای اپراتوری ربات های ارسال پیام رو ندارید و نمیخواهید وارد چالش هایی که گفته شد نشوید بهترین گزینه انتخاب پنل ارسال انبوه واتس اپ است چرا که در پنل همه ی ارسال ها توسط ما و از خطوط ما صورت میگیرد و جای هیچ نگرانی را برای شما باقی نمیگذارد. 

مبنای قیمت گذاری پنل تبلیغاتی واتساپ؟

لازم است که شما به عنوان کاربر پنل تبلیغاتی واتس اپ از نحوه و مبنای قیمت گذاری ارسال هر پیام اطلاع لازم و کافی داشته باشید. همان طور که گفته شد ارسال پیام با ربات ها نیازمند یک اپراتور است که مراقب همه چیز باشد از طرفی مهم ترین نکته که هزینه ارسال پیام در واتس اپ را هزینه بردار میکند مسدود شدن خطوط است به نحوی که ما در واتسینو تعداد زیادی خط را روزانه از دست می دهیم و دوباره جایگزین میکنیم.

پس مهم ترین نکته ای که باید در پنل ارسال پیام انبوه واتس اپ به آن توجه شود هزینه خرید خطوط جدید است که توسط ما انجام میشود در همین راستا نیز قیمت ارسال هر پیام به صورت عادلانه قیمت گذاری شده است. 

به عنوان نکته ای دیگر نیز میتوانیم شاره کنیم از وقتی که تلگرام در ایران فیلتر شد پیام رسان واتس اپ رتبه یک را در کشورمان کسب کرده است به نحوی که طبق آمار بیش از ۸۰ درصد مردم از این پیام رسان دوست داشتنی استفاده میکنند. و پیام های تبلیغاتی شما با بازدهی بسیار بالا و بازدید ۱۰۰ درصدی همراه خواهد بود.

پس میتوان گفت ارسال پیام در پنل واتس اپ نتیجه ای فوق العاده برای شما به ارمغان خواهد داشت. 

پنل واتساپ

پنل واتساپ چیست؟

پنل واتساپ برنامه‌ای اینترنتی است که با مدد از آن می‌توان پیام‌هایی به کاربران شبکه اجتماعی واتساپ فرستاد. این پنل به‌وسیله طراحان شرکت واتسینو طراحی و پردازش شده است. با کمک این پنل می‌توانید پیام‌های تبلیغاتی خود را برای کاربران ناشناس شبکه واتساپ بفرستید و از رسیدن آن هم مطمئن شوید.

همان‌گونه که اشاره شد، فرستادن پیام‌های تبلیغاتی از خط تلفن شما، مسدود شدن خط واتساپ شما را در پی خواهد داشت. اما فرستادن پیام‌های تبلیغاتی با کمک پنل‌های واتساپ، و به‌وسیله شرکت واتسینو هیچ‌گونه مشکلی برای شما در بر نخواهد داشت.

می‌توان گفت این پنل شبیه به برنامه فرستادن پیامک‌های انبوه است. اما تفاوت بزرگی بین این دو روش فرستادن پیام وجود دارد. تفاوتی که شاید خود شما بهترین شاهد آن باشید. پیامک‌های تبلیغاتی را دیگر کسی نمی‌خواند و همه از دریافت آن ناراحت می‌شوند. اما پیام‌های واتساپی به‌طور یقین دیده و خوانده می‌شوند.

واتساپ شبکه‌ای اجتماعی با میلیون‌ها کاربر فعالی است که در طول شبانه‌روز با آن سروکار دارند. در این رسانه پرطرفدار کاربران بسیاری خواهان کالا یا خدمات شما هستند، اما از وجود شرکت شما بی‌خبرند. با ترفندهایی می‌توان این کاربران را پیدا کرد و آنها را تبدیل به مشتریان همیشگی شما ساخت. کاری که از راه پنل واتساپ انجام می‌گیرد.

راه‌های فرستادن پیام انبوه در واتساپ:

پنل واتساپ:

پنل واتساپ نرم‌‌افزاری تحت وب است که تاحدودی درباره آن گفته شد و متن پیش رو جنبه‌های مختلف آن را بررسی می‌کند. فرستادن پیام انبوه با کمک این پیام‌رسان نسل جدیدی از تبلیغات را با اطمینان از دیده و خوانده شدن آنها در اختیار شما قرار داده است. از آغازبه‌کار این روش تبلیغاتی زمان زیادی نگذشته است. اما به جرات می‌توان گفت نزدیک به صددرصد پیام‌های تبلیغاتی که از این راه فرستاده شده‌، دیده و خوانده شده‌اند.

ربات واتساپ:

ربات واتساپ ابزاری است که برای فرستادن پیام انبوه در واتساپ طراحی شده است. با این ربات‌ها می‌توان پیام‌های انبوهی به کاربران واتساپ فرستاد. و دیگر هم هیچ هزینه ای را برای ارسال هر پیام پرداخت نمی کنید.

برتری‌های فرستادن پیام انبوه از راه پنل واتساپ شرکت واتسینو:

سفارش فرستادن پیام انبوه به شرکت واتسینو و ارسال پیام از راه عضویت در پنل ارسال پیام انبوه این شرکت برتری‌های بسیاری برایتان به همراه دارد:

  • فقط در برابر پیام‌هایی هزینه گرفته می‌شود که با موفقیت فرستاده شده‌اند.
  • شما می‌توانید لیست شماره‌های شخصی و شغلی خود را نیز در اختیار ما قرار دهید تا پیام تبلیغی شما را برای آنها هم بفرستیم.
  • ما این امکان را داریم که پیام تبلیغی شما را بر اساس دسته‌بندی جنسی، سنی و شغلی برای افراد مختلف بفرستیم. امکان شناسایی کسب‌وکار افراد یکی از بهترین ویژگی‌های فرستادن پیام از طرف ما است که می‌تواند نتیجه تبلیغی بهتری برای شما به همراه داشته باشد.
  • فرستادن پیام انبوه از طرف واتسینو نیاز به سخت‌افزار و نصب نرم‌افزار خاصی برای شما را ندارد.
  • از آغاز زمان فرستادن پیام‌ها تا نهایت 24 ساعت پس از آن، همه پیام‌های سفارش‌شده فرستاده می‌شوند.
  •  از زمان فرستادن پیام، امکان ارائه گزارش تعداد شماره‌هایی که پیام را دریافت کرده‌اند وجود دارد. بدین ترتیب گزارش دریافت‌ها به‌صورت پیوسته در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

  • پس از فرستادن پیام‌ها، گزارشی از همه مخاطبانی که پیام را دریافت کرده‌اند، ثبت شده و به شما تحویل داده خواهد شد.
  • برای اطمینان از فرستاده شدن و دریافت پیام‌ها می‌توانید فهرست شماره تلفن دوستان و آشنایتان را در بین شماره‌ها قرار دهید.
  • هزینه فرستادن پیام فقط در ازای کاربرانی گرفته می‌شود که پیام را دریافت کرده‌اند.

پنل تبلیغاتی واتساپ مناسب کدام شرکت‌ها یا خدمات است؟

این پنل و تبلیغات با آن می‌تواند در خدمت هر کار تولیدی، خدماتی و فروش کالا قرار گیرد. در واقع هیچ محدودیتی برای سفارش تبلیغات با این روش وجود ندارد. با تبلیغات واتساپی حتی می‌توان کمپین‌های مختلف را به مردم معرفی کرد و پیام‌هایی در راستای سلامت مردم، محیط زیست و زندگی بهتر برای همگان ارسال کرد. 

سخن پایانی:

پیشرفت کسب‌وکارها در دنیای امروز بدون تبلیغات کند و آرام خواهد بود و حتی ممکن است کار یا خدمتی را با شکست روبه‌رو سازد. هر کالا یا خدماتی مشتریان بسیاری دارد. مشتریان زیادی هم برای کالا یا خدمات شما در کشور ما وجود دارند که از حضور شما بی‌خبرند. تبلیغات درست و موثر می‌تواند بین شما و آنها پیوندی برقرار کند و شما را به آنها بشناساند.

پنل واتساپ نرم‌افزاری تبلیغی، و مناسب دنیای امروز است. امروزه هر ایرانی که دارای گوشی هوشمند است، به شبکه واتساپ دسترسی دارد. این نکته زمینه‌ای برای تبلیغ کالا و خدمات شما در این شبکه گسترده فراهم می‌کند. زمینه‌ای که در زمانی کوتاه‌تر از آنچه انتظارش را دارید، شما را به موفقیت در کسب‌وکارتان می‌رساند.

سوالات پرتکرار پنل ارسال پیام انبوه WhatsApp

ارسال پیام انبوه تبلیغاتی در واتس اپ نسل جدید تبلیغات است که بازدهی و کیفیت آن شما را حیرت زده خواهد کرد. برعکس SMS که دیگر هیچ کس آن را نمی خواند و نخوانده پاک میشود ۹۹ درصد پیام های واتس اپ دیده خواهد شد حتی از سر کنجکاوی

ما در پنل واتساپ واتسینو هزاران خط واقعی و مجازی کشور های مختلف را به خدمت گرفته ایم و به صورت چرخشی ارسال ها با شماره های مختلفی انجام خواهد شد

همان طور که میدانید ارسال های واتس اپ به صورت کامل توسط سیستم انجام نمیشود و از طرفی هم گنجایش ارسال با خطوط محدود است. بسته به ترافیک سامانه ارسال پیام های شما بین ۲ تا ۲۴ ساعت تکمیل خواهد شد.

بله، پیام شما به تمام مخاطبین لیست شما ارسال خواهد شد. و در پایان نیز یک گزارش از کسانی که پیام را دریافت کرده اند به شما تحویل داده خواهد شد. برای اطمینان میتوانید در بین لیست شماره ها، شماره خود و دوستان خودتون رو قرار بدید تا از صحت بالای گزارشات ارسال اطمینان حاصل فرمایید.

در پنل ارسال پیام انبوه واتسینو فقط هزینه به ازای هر ارسال محاسبه خواهد شد و هیچ هزینه ای بابت مخاطبینی که ارسال نشده است یا واتس اپ نداشته اند دریافت نخواهد شد.

سبد خرید