واتساپ سندر چیست؟

واتساپ سندر یا WHATSENDER نام های دیگری از نرم افزار بالک واتساپ سندر است. واتساپ سندر رایگان نیست ولی نسخه های قدیمی از این نرم افزار در فضای وب کرک شده است اما هیچ کدام به درستی کار نمیکند حتی دیده شده گاها نسخه کرک نرم افزار به فروش می رسد که باز هم به درستی کار نمیکند. شما کاربران گرامی همواره میتوانید به صفحه دانلود Bulk WhatsApp Sender برای تهیه و دانلود نسخه اصلی مراجعه کنید.

اگر به تاریخ بروزرسانی های واتساپ سندر نگاهی بیندازیم متوجه این موضوع خواهید شد که حداقل هر ۲ هفته یک بار نسخه جدیدی از این نرم افزار در اختیار کاربران قرار میگیرد.پس عاقلانه نیست از نسخه های کرک شده این نرم افزار محبوب استفاده کنید. واتسینو به عنوان نماینده واتساپ سندر در ایران این نرم افزار را به صورت ۱۰۰درصد تضمینی در اختیار شما قرار میدهد. که بلافاصله بعد از انتشار هر آپدیتی شما هم نرم افزار را بروز کنید.

آنچه در ادامه میخوانید
    برای شروع تولید جدول مطالب ، یک هدر اضافه کنید

    واتساپ سندر چیست؟

    واتساپ سندر یک نرم افزار ارسال پیام انبوه و تبلیغاتی در واتساپ است که توسط یک مجموعه هندی به نام  Digital Suvidha یا همان مدیاتک برای کاربران در سراسر دنیا آماده شده است. این نرم افزار قابلیت های متفاوتی دارد که در ادامه به توضیحات آن میپردازیم.

    • امکان ارسال پیام انبوه در واتساپ به صورت متنی به همراه عکس، کلیپ و PDF
    • امکان جمع آوری شماره اعضای گروه های واتساپی
    • امکان فیلتر شماره های واتساپی از غیر واتساپی 
    • گزارش دهی دقیق از ارسال ها
    • امکان درج متغییر های مختلف در متن پیام مثلا درج نام مخاطب در پیام
    • و…

    آخرین نسخه نرم افزار WhatSender

    همان طور که در ابتدا این صفحه توضیح دادیم به صورت هر ۲ هفته یکبار نرم افزار WhatSender در حال تغییر نسخه و بروزرسانی است. در زمانی که ما در حال تهیه و نوشتن این صفحه هستیم یعنی در تاریخ ۲۷ بهمن سال ۱۴۰۰ آخرین نسخه نرم افزار WhatSender ورژن ۱۳.۰.۸ می باشد. همیشه میتوانید با مراجعه به صفحه نرم افزار در سایت واتسینو یا وب سایت سازنده از آخرین نسخه منتشر شده اطلاع پیدا کنید.

    لازم به ذکر نسخه اعلامی در تاریخ نوشتن این مقاله است و حالا که شما در حال مطالعه این صفحه هستید نسخه نرم افزار تغییر پیدا کرده است.

    آموزش نرم افزار WhatSender

    همان طور که احتمالا منوجه شدید واتسینو به عنوان مرجع واتساپ مارکتینگ در ایران و نماینده نرم افزار های ارسال پیام در واتساپ آموزش کامل نرم افزار WhatSender یا آموزش واتساپ سندر را به صورت کامل در دو فرمت متنی و تصویری برای کاربران خود تهیه کرده است.

    در همین قسمت دو دکمه برای دسترسی شما قرار داده ایم یکی آموزش ویدیویی در سایت آپارات و یکی هم آموزش متنی به همراه مستندات آن بنا به نیاز خود میتوانید از آن استفاده کنید.

    آیا واتساپ سندر نسخه فارسی هم دارد؟

    ترجمه نرم افزار واتساپ سندر به فارسی توسط واتسینو انجام شده است. یعنی هم اکنون با تهیه این نرم افزار از واتسینو نسخه فارسی آن نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت. نسخه پارسی این نرم افزار لذت کار کردن آن را دو برابر خواهد کرد.

    چرا که به دلیل فارسی بودن به راحتی کاربرد خیلی از دکمه ها را متوجه خواهید شد و دیگر نیازی به مشاهده چندین باره آموزش ها را نخواهید داشت و به سرعت بیشتری میتوانید کار خود را شروع کنید.

    قیمت نرم افزار چقدر است؟

    سوال مهمی که حتما باید در هنگام خرید این نرم افزار در نظر داشته باشید قیمت سازنده است چرا که قیمت ریالی آن بر این اساس محاسبه خواهد شد. قیمت نرم افزار واتساپ سندر در وب سایت سازنده 25$ است. که اگر در دلار ۲۶.۰۰۰ هزار تومانی امروز ضرب کنیم به مبلغ ۶۵۰.۰۰۰ هزار تومان خواهیم رسید.

    اما همیشه عده ای افراد سودجو هستند که ورژن های تقلبی و کرک شده را با قیمت و پایین تر از قیمت واقعی و یا گاهی قیمتی چندین برابر این رقم به فروش برسانند. پس حسابی حواس جمع باشید.

    واتساپ سندر ارزش خرید دارد؟

    یک سوال مهم که همیشه قبل از هزینه کردن برای هر موردی در ذهن ما شکل میگیرد ارزش خرید آن محصول است. شاید در ذهن شما این سوال نیز مطرح شده باشد. اجازه بدید حساب و کتاب کوچکی انجام بدیم. هزینه ای که شما برای تهیه نرم افزار whatsender پرداخت میکنید هزینه ای معادل با ارسال پیامک دو صفحه ای تنها به ۴.۰۰۰ شماره است. ولی این نرم افزار برای شما ماندگار است و در طول زمان مدت ها میتوانید پیام های خود را در واتساپ ارسال کنید.

    حتما میدانید که ارسال پیام در واتساپ بازدهی حداقل ۲۰ برابری نسبت به پیامک دارد چرا که میتوانید مکالمه را تا فروش ادامه بدید و تعامل خود را با مشتری حفظ کنید.

    نوشته قبلی

    استخراج شماره موبایل از گوگل مپ

    نوشته بعدی

    نصب واتس اپ روی خط تلفن ثابت

    دیدگاهتان را بنویسید

    سبد خرید