نمونه پیام خوش آمدگویی اتوماتیک در واتساپ

گروه واتسینو ۳۵ نمونه پیام خوش آمدگویی اتوماتیک در واتساپ را آماده کرده است. که می‌توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود یک یا چند مورد را برای استفاده انتخاب کنید با صداقت بگویم، چیزی به نام «بهترین پیام خوش آمدگویی برای واتساپ کسب و کار» وجود ندارد. واقعاً به وضعیت شما و هدفی که می‌خواهید به دست بیاورید بستگی دارد. به همین دلیل، فهرستی از پیام‌های خوش آمدگویی واتساپ کسب و کار برای موقعیت‌های مختلف آماده کرده‌ام.

اگر نمی‌دایند یا اطلاعات کمی ارسال پیام خوش آمدگویی اتوماتیک در واتساپ دارید میتوانید اطلاعات و آموزش های آن را از اینجا مطالعه فرمایید.

نمونه پیام خوش آمدگویی اتوماتیک در واتساپ

پیام‌های عمومی خوش آمدگویی واتساپ کسب و کار:

۱- “با تشکر از پیام شما! ما در طول 24 ساعت به شما پاسخ خواهیم داد. با احترام، تیم [نام کسب و کار شما].”

۲- “سلام! خوش آمدید به [نام کسب و کار شما]. ما در طول 3 ساعت به شما پاسخ می‌دهیم. در این مدت، می‌توانید به مرکز راهنمای ما مراجعه کنید [لینک]. ما خیلی روی آن کار کرده‌ایم، پس جواب سوال شما ممکن است در آن باشد!”

۳- “سلام! خوشحالم که شما را می‌بینم. آیا می‌دانستید که ما در حال حاضر 50 درصد تخفیف بر روی تمام محصولاتمان داریم؟ کد تخفیف آن XXXX است. به کسی نگویید 😉 اگر سوال دیگری دارید به ما اطلاع دهید و ما به زودی به شما پاسخ خواهم داد!”

۴- “سلام [نام مشتری]، خوش آمدید به [نام کسب و کار شما]. برای مشتریان جدید ما، 15 درصد تخفیف بر روی تمامی برنامه‌ها داریم. مایلید الان محصول مورد نظر خودتان را دریافت کنید؟ [لینک]

۵- “با تشکر از شما برای پیوستن به جامعه ما! خیلی خوشحالیم که شما در میان ما هستید. خدماتی که ما ارائه می‌دهیم را بررسی کنید [لینک خدمات]. همچنین در اینستاگرام به ما بپیوندید: [لینک اینستاگرام]. موفق باشید، تیم [نام کسب و کار شما]”

۶- “با تشکر از شما برای تماس با ما. لطفاً دلیل تماس خود را برای ما بنویسید تا شما را به شخص مناسب هدایت کنیم.

پیام‌های خوش‌آمدگویی پشتیبانی مشتری:

۷- “سلام، ممنون از پیام شما! نمایندگان پشتیبانی ما پیام شما را بررسی و اطمینان حاصل می‌کنند که به بهترین نفر منتقل شود. ما در طول 24 ساعت به شما پاسخ خواهیم داد.”

۸- “عزیز [نام مشتری]، درخواست شما را دریافت کرده‌ایم و در حال جستجوی یک نماینده هستیم که به بهترین شکل مشکل شما را حل کند. این کار ممکن است تا 8 ساعت زمان ببرد، اما تلاش می‌کنیم تا هر چه زودتر به شما پاسخ دهیم. از صبر و شکیبایی شما متشکریم.”

۹- ” با تشکر از پیام شما لطفا شکیبا باشید و در این مدت، می‌توانید مرکز راهنمای ما را که پر از پاسخ‌ها به سوالات متداول است، مرور کنید: [لینک].”

پیام‌های خوش‌آمدگویی بر اساس رویدادها:

گاهی اوقات، شرکت شما ممکن است در حال مواجهه با فعالیت‌های فصلی یا مناسبت‌های ویژه باشد. چه به دلیل شلوغی‌های زمان کریسمس یا به خاطر شیوع کووید-19، شما نیاز دارید که مشتریان خود را مطلع کنید. دو مثال برای هر دو مورد به شما می‌دهم.

۱۱- ”سلام [نام مشتری]. کریسمس مبارک! ما در حال حاضر پیام‌های زیادی دریافت می‌کنیم، اما می‌خواهیم بدانید که پیام شما برای ما مهم است. وکلای بابا نوئل در طول 2 ساعت به شما پاسخ خواهند داد.”

۱۲- “هو هو هو! 🎅 لطفاً به ما بگوید اگر سوالی دارید. الف‌های ما در حال بسته‌بندی هدایا هستند، بنابراین ممکن است ما به سرعتی که شما از ما عادت دارید، پاسخ ندهیم.”

۱۳- “سلام، چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟ لطفاً توجه داشته باشید که در این زمان‌های بی‌سابقه، ممکن است ما کمی کندتر از معمول پاسخ دهیم.”

۱۴- “سلام [نام مشتری]، رمضان مبارک! امیدوارم خانه‌تان پر از نور، محبت و خنده باشد. به دلیل فصل تعطیلات، در حال حاضر با سفارش‌های زیادی مواجه هستیم. ما در طول 24 ساعت به شما پاسخ خواهیم داد.”

۱۵- ”روز ولنتاین مبارک 💖 با تشکر از شما برای تماس با [نام کسب و کار]. ما در حال حاضر در حال انتخاب زیباترین گل‌ها برای دسته‌گل‌های شما هستیم و در دو ساعت آینده به شما پاسخ خواهیم داد.🌷”

۱۶- “سلام [نام مشتری]. روز مادر مبارک! برای جشن گرفتن این روز ویژه، ما 25 درصد تخفیف بر روی تمام محصولاتمان ارائه می‌دهیم. اگر سوالی دارید، احتمالاً ما را بپرسید و ما در طول یک ساعت به شما پاسخ خواهیم داد.”

پیام‌های به‌روزرسانی کسب و کار:

وقتی با یک مشکل فنی مواجه می‌شوید، مهم است که مشتریان خود را از آن مطلع کنید که شما از مشکل آگاهید و در حال حل آن هستید.

۱۷- ”مشتری گرامی، ما با مشکلات فنی در [نام محصول] مواجه هستیم. ⚠️ تیم ما به شدت در حال کار بر روی حل این مشکل است. برای مشکلاتی که مرتبط با [نام محصول] نیستند، لطفاً پیام خود را در زیر بگذارید و ما در طول 24 ساعت آینده پاسخ خواهیم داد. از صبر و شکیبایی شما متشکریم.”

۱۸- “سلام! در حال حاضر با بعضی مشکلات فنی در وب‌سایت ما مواجه هستیم. از هرگونه مشکل یا ناراحتی که این موضوع برای شما ایجاد کرده است پوزش می‌طلبیم. ما همه چیزی که می‌توانیم برای حل این مشکل انجام می‌دهیم. هنگامی که مشکل حل شود به شما اطلاع خواهیم داد. از فهم و درک شما متشکریم.”

پیام‌های خوش‌آمدگویی برای استفاده در زمان خارج از ساعات کاری:

وقتی ساعات کاری به پایان می‌رسد و کسی در دفتر برای پاسخ به پیام‌های ورودی واتس‌اپ نیست، مشتریان شما باید مدتی صبر کنند تا پاسخی دریافت کنند. راه‌های مختلفی برای مواجهه با این موضوع وجود دارد.

ارسال به صفحه اصلی:

۱۹- “از پیام شما متشکریم! در حال حاضر خارج از دفتر هستیم، اما در اولین فرصت در صبح به شما پاسخ خواهیم داد.”

برای اطلاعات بیشتر، لطفاً به وب‌سایت ما مراجعه کنید: Whatsino.com.”

پاسخ با ساعات کاری شما:

20- “ممنون که با ما تماس گرفتید. در حال حاضر در دسترس نیستیم، اما در ساعات کاری خود به شما پاسخ خواهیم داد: [ساعات کاری شما]. در همین مدت، می‌توانید وب‌سایت ما [آدرس وب‌سایت شما] را بررسی کنید تا اطلاعات بیشتری در مورد محصولات و خدمات ما کسب کنید.”

در واتسینو، ما از پیام خوش‌آمدگویی زیر در زمان خارج از ساعات کاری استفاده می‌کنیم:

21- “با تشکر از تماس با واتسینو!

ما دوست داریم به شما کمک کنیم، اما در حال حاضر تعطیل هستیم 🕦 (برنامه ما را در https://whatsino.com/contact-us/ مشاهده کنید). ما در روز کاری بعدی به شما باز می‌گردیم ⏰.

در همین حال، آیا می‌دانستید که یک مرکز راهنما در Whatsino.com داریم که به سوالات متداول ما پاسخ می‌دهد؟ شاید بتوانید بدون کمک کارشناسان ما، پاسخ خود را پیدا کنید.

با احترام،

تیم واتسینو”

همانطور که می‌بینید، ما همچنین مرکز راهنمای خود را در بر می‌گیریم و به مشتریان دلیل واضحی می‌دهیم که چرا نمی‌توانیم فوراً پاسخ دهیم.

 نمونه پیام‌های خوش‌آمدگویی برای مشاغل مختلف:

۲۲- 🛍 “سلام! به فروشگاه الکترونیکی [نام کسب و کار] خوش آمدید. اگر سوالی دارید، در خدمت شما هستیم.”

۲۳- 📚 “درود! به کتابفروشی [نام کسب و کار] خوش آمدید. اگر به دنبال یک کتاب خاص هستید یا نیاز به پیشنهاد دارید، به ما بگویید.”

۲۴- 🍽️ “سلام و خوش آمدید به رستوران [نام کسب و کار]. 🌟 برای رزرو میز یا اطلاع از منوی امروز، با ما تماس بگیرید.”

۲۵- 💼 “درود! به مشاوره [نام کسب و کار] خوش آمدید. برای مشاوره و اطلاعات بیشتر، لطفاً منتظر بمانید.”

۲۶- 🛏️ “سلام! به هتل [نام کسب و کار] خوش آمدید. 🌃 اگر نیاز به خدمات ویژه یا اطلاعات بیشتری دارید، به ما بگویید.”

۲۷- 🌐 “به شرکت طراحی وب [نام کسب و کار] خوش آمدید. 🖥️ برای اطلاعات بیشتر یا طراحی وب‌سایت خود، با ما در تماس باشید.”

۲۸- 🚗 “سلام! خوش آمدید به فروشگاه ماشین [نام کسب و کار]. 🏎️ اگر به دنبال ماشین خاصی هستید یا سوالی دارید، ما در خدمت شما هستیم.”

۲۹- 🌸 “سلام و خوش آمدید به گل‌فروشی [نام کسب و کار]! اگر به دنبال یک دسته گل زیبا یا طراحی ویژه برای مناسبت خاصی هستید، لطفاً به ما اطلاع دهید. ما در اینجا هستیم تا روز شما را روشن‌تر کنیم!”

۳۰- 📷 “درود! به استودیو عکاسی [نام کسب و کار] خوش آمدید. از شما دعوت می‌کنیم تا نمونه‌کارهای ما را مشاهده کنید. اگر مایل به رزرو جلسه عکاسی هستید یا سوالاتی دارید، با ما در ارتباط باشید.”

۳۱- 🍰 “سلام! خوش آمدید به قنادی [نام کسب و کار]. تازه‌ترین طرح‌ها و طعم‌های ما را امتحان کرده‌اید؟ لطفاً به ما بگویید چطور می‌توانیم شیرینی‌های ویژه‌ای برای شما آماده کنیم!”

۳۲- 🏡 “درود و خوش آمدید به آژانس املاک [نام کسب و کار]. اگر به دنبال خانه رویایی یا ملک تجاری هستید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. با ما در تماس باشید و جزئیات بیشتری را دریافت کنید.”

۳۳- 🎨 “سلام! به گالری هنر [نام کسب و کار] خوش آمدید. مجموعه‌ای از آثار هنری برگزیده را داریم که امیدواریم شما را به وجد آورد. اگر سوالی دارید یا مایل به خرید هستید، با ما در ارتباط باشید.”

۳۴- 🍇 “درود به شما! به کارخانه شراب [نام کسب و کار] خوش آمدید. آیا تا به حال تجربه‌ی چشیدن شراب‌های ما را داشته‌اید؟ برای تورهای ویژه یا اطلاعات بیشتر، ما در خدمت شما هستیم.”

۳۵- 💄 “سلام و خوش آمدید به فروشگاه آرایشی [نام کسب و کار]. ما برند‌های معتبر و محصولات با کیفیت بالا را به شما ارائه می‌دهیم. برای مشاوره رایگان یا سوالات مرتبط با محصولات، لطفاً با ما در تماس باشید.”

امیدوارم این نمونه‌ها مطابق نیاز شما باشند و برای کسب و کار شما مفید واقع شوند!

 

نوشته قبلی

ارسال پیام خوش آمدگویی اتوماتیک در واتساپ

نوشته بعدی

نمونه متن پیام تبلیغاتی در واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید