آموزش قراردادن لینک در استوری واتساپ

آموزش قراردادن لینک در استوری واتساپ

در این مطلب قصد داریم نحوه قرار دادن لینک در استوری واتساپ را آموزش دهیم. واتساپ از جمله پیام‌رسان‌های محبوبی است که طرف‌داران خود را دارد. این پیام‌رسان جذاب در آپدیت‌های جدید خود قابلیت‌های مختلفی به آن اضافه می‌کند تا از دیگر رقبای پیام‌رسان خود عقب نماند. نحوه گذاشتن لینک در وضعیت یا استوری واتساپ یکی دیگر از قابلیت‌های جدید این پیام‌رسان است که توانسته نظر طرف‌داران خود را جلب کند. در این مقاله از گروه تخصصی واتسینو آموزش گذاشتن لینک در استوری واتساپ را بررسی می‌کنیم.

تکنولوژی و گوشی هوشمند

امروزه تکنولوژی در جای‌جای زندگی ما نفوذ کرده است و تصور زندگی بدون تکنولوژی و از همه مهم‌تر بدون تلفن‌های هوشمند غیرممکن است. پیام‌رسان‌ها از مهم‌ترین اپلیکیشن‌های تلفن‌های هوشمند هستند که نقش مهمی در اطلاع‌رسانی، گردهمایی‌های مجازی، آموزش و… دارند.

واتساپ یکی از پیام‌رسان‌های محبوب است که از آغاز ظهور تا کنون مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است. همانند سایر پیام‌رسان‌ها، واتساپ نیز هرچند وقت یکبار آپدیت‌های جدید خود را ارائه می‌دهد که قابلیت‌های جذاب و جدیدی به آن اضافه می‌کند. امکان قرار دادن لینک در استوری واتساپ از قابلیت‌هایی است که همانند اینستاگرام، در واتساپ نیز فراهم شده است. کاربران از طریق این قابلیت می‌توانند لینک‌های موردنظر خود را با دوستانشان به اشتراک بگذارند.

قراردادن لینک در استوری واتساپ

نحوه قرار دادن لینک در استوری واتساپ

قرار دادن لینک در استوری واتساپ از قابلیت‌های جذاب و جالبی است که موجب خوشحالی طرف‌داران این پیام‌رسان دوست‌داشتنی و خوش‌رنگ شده است. در این بخش، آموزش گذاشتن لینک در استوری واتساپ را به‌صورت گام‌به‌گام توضیح می‌دهیم.

  • در اولین مرحله از نحوه گذاشتن لینک در استوری واتساپ، ابتدا برنامه واتساپ را روی گوشی خود باز کنید.
  • بعد از اجرای اپلیکیشن واتساپ، وارد بخش «Status» یا «وضعیت» شده و روی آیکون قلم که در پایین صفحه قرار دارد ضربه بزنید.
  • در این مرحله در بخش «Type a Status» یعنی همان «وضعیت را تایپ کنید» آدرس URL را وارد یا کپی پیست کنید. برای تایپ‌کردن عبارت https:// را تایپ کرده و آدرس وب‌سایت یا شبکه‌های اجتماعی موردنظر را وارد کنید.
  • بعد از تکمیل مرحله قبلی، با استفاده از 3 آیکون پایین صفحه می‌توانید فونت و رنگ پس زمینه را تغییر داده و ایموجی هم اضافه کنید.
  • در آخرین مرحله قرار دادن لینک در استوری واتساپ روی آیکون سبزرنگ که شبیه موشک است ضربه بزنید. حالا وضعیت شما منتشر می‌شود؛ اگر خواستید استوری را حذف کنید کافی است روی سه‌نقطه مقابل My Status ضربه زده و گزینه «حذف» یا «Delete» را انتخاب کنید.

قرار دادن لینک اینستاگرام در واتساپ

بعد از آشنایی با نحوه گذاشتن لینک در وضعیت یا استوری واتساپ بهتر است به سراغ یک موضوع جذاب دیگر برویم و آن قراردادن لینک پروفایل اینستاگرام در واتساپ است. نکته مهمی که دراین‌رابطه باید به‌خاطر داشت این است که فعلاً فقط پروفایل‌های «Public» یعنی «عمومی» اینستاگرام را می‌توان در واتساپ قرار داد. حالا که قرار دادن لینک در استوری واتساپ را یاد گرفتید بهتر است مراحل قراردادن لینک اینستاگرام در واتساپ را هم یاد بگیرید.

  • در مرحله اول بعد از اجرای برنامه اینستاگرام در گوشی هوشمند خود پروفایل/ پیج/ صفحه‌ای را که می‌خواهید به اشتراک بگذارید انتخاب کنید.
  • بعد از ورود به پروفایل انتخابی، علامت سه‌نقطه در گوشه سمت راست را پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید. با ضربه‌زدن روی علامت سه‌نقطه گزینه‌هایی ظاهر می‌شود که باید روی گزینه «Copy Profile URL» ضربه بزنید.
  • با انجام این کار لینک اینستاگرام در بخش کلیپ بورد گوشی کپی می‌شود. اکنون برنامه واتساپ را بازکرده و در صفحه چت یا گروه، انگشت خود را روی فضای تایپ نگه دارید. چند لحظه بعد گزینه Paste را مشاهده خواهید کرد. روی این گزینه ضربه بزنید. با این کار لینک پروفایل اینستاگرام جای‌گذاری می‌شود.
  • با دنبال‌کردن تمام مراحل بالا لینک پروفایل انتخابی شما همراه با تصویر انگشتی از نمایه کاربر برای گروه یا مخاطبان ارسال می‌شود.

همان‌طور که مشاهده کردید این کار نیز همانند قرار دادن لینک در استوری واتساپ بسیار آسان است و با یکبار دیدن یا خواندن آموزش گذاشتن لینک در استوری واتساپ و اجرای آن، مانند آب‌خوردن برایتان آسان می‌شود.

جمع‌بندی

پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های مجازی دیگر اکنون به اعضای ثابت زندگی روزمره ما تبدیل شده‌اند. واتساپ از جمله پیام‌رسان‌های محبوب و دوست‌داشتنی است که در نسخه‌های جدید و آپدیت خود قابلیت‌های جدیدی اضافه می‌کند تا در بین طرف‌دارانش محبوبیت خود را افزایش داده و از رقبای خود عقب نماند. قرار دادن لینک در استوری واتساپ از جمله جدیدترین ویژگی‌های این پیام‌رسان است که از طریق آن می‌توان لینک‌های موردنظر را با دوستان و مخاطبان به اشتراک گذاشت. نحوه گذاشتن لینک در وضعیت یا استوری واتساپ بسیار ساده است و با دنبال‌کردن مراحلی که در بالا گفته شد می‌توانید آن را اجرا کنید.

امیدواریم توانسته باشیم آموزش گذاشتن لینک در استوری واتساپ را به بهترین صورت و زبانی ساده شرح دهیم تا موجب مسرت خاطر طرف‌داران واتساپ شود. واتسینو تنها نماینده رسمی بیزینس سندر و واتس سندر یک وب‌سایت تخصصی در زمینه ارسال پیام‌های تبلیغاتی انبوه در واتساپ است. تیم متخصص واتسینو تلاش می‌کند بهترین پشتیبان شما در زمینه تبلیغات و آموزش‌های مختلف در حوزه بازاریابی باشد. جهت ارتباط با واتسینو و دریافت مشاوره و اطلاعات لازم در زمینه تبلیغات به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

نوشته قبلی

آموزش فعال کردن دارک مود واتساپ (ِDARK MODE)

نوشته بعدی

جلوگیری از ذخیره خودکار عکس واتس اپ در گالری

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید