لیست انتشار (Broadcast list) در واتساپ

لیست انتشار (Broadcast list) در واتساپ چیست؟ چکار میکند؟ قطعاً تا به حال برایتان پیش آمده است که یک برنامه، کسب و کار یا جشنی داشته باشید که بخواهید برای تعداد زیادی از دوستان، آشنایان و … در واتس‌اپ پیام بفرستید و آنها را از این موضوع مطلع کنید. در چنین مواقعی شما میتوانید تک تک به دوستان خود پیام بفرستید، اما این کار منطقی نیست! زیرا زمان بسیار زیادی می برد و حوصله بسیاری نیز نیاز دارد؛ در ادامه مطلب راجع به این موضوع صحبت خواهیم کرد و شما را راهنمایی می‌کنیم پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

آنچه در این مقاله می خوانید
    برای شروع تولید جدول مطالب ، یک هدر اضافه کنید

    اپلیکیشن واتساپ و توضیحات آن

    اکثر افراد اپلیکیشن واتس‌اپ را دارند و از نحوه کار آن مطلع هستند، اما ممکن است برای شما سوال باشد این اپلکیشن چیست؟ واتس‌اپ یک پیام‌رسان است که در ارسال و دریافت اطلاعات، پیامها، فایل‌ها و … سرعت و کارایی خوبی دارد.
    واتس‌اپ تا چند وقت پیش جدا از شرکت فیس‌بوک بود اما بعد از مدتی شرکت فیس‌بوک واتس‌اپ را خرید و به نام خودش ثبت کرد. اکنون وقتی وارد واتس‌اپ می‌شوید آرم متا (فیس‌بوک سابق) نمایش داده می‌شود.
    شما در واتس‌اپ با ذخیره کردن شماره دوستان خود به راحتی می‌توانید به آنها پیام دهید، البته یک نقطه قوت واتس‌اپ این است که هنوز فیلتر نشده است، مثلا در اپلیکیشن تلگرام شما باید با آی‌پی غیر از ایران وارد شوید اما واتس‌اپ دسترسی راحتی دارد و نیاز به تحریم‌گذر نیز ندارد.

    برادکست لیست اپلیکیشن واتس‌اپ و ساخت آن

    همانطور که در بالا نیز عرض کردیم، ممکن است شما برای یک جشن، کسب و کار و یا هر چیز دیگری بخواهید در واتس‌اپ برای افراد زیادی پیام بفرستید، راه حل‌تان چیست؟ آیا می‌خواهید تک تک به آنها پیام دهید؟!
    این راه‌حل اصلاً منطقی نیست، در این مواقع شما باید در اپلیکیشن واتس‌اپ یک برادکست لیست بسازید، برادکست لیست دارای یک معادل فارسی است به نام لیست انتشار، همانطور که از نامش مشخص است یک لیست انتشار پیام است که در واتس‌اپ با استفاده از آن می‌توانید پیام هایی را به افراد زیادی ارسال کنید.
    برای ایجاد یک برادکست لیست می‌توانید وارد واتس‌اپ شوید و سپس سه نقطه بالا را بزنید، بعد گزینه نیو برادکست لیست یا همان لیست انتشار جدید را بزنید، اکنون می‌توانید افراد مورد نظر و پیامتان را تنظیم کنید و سپس برای آنها ارسال کنید.

    نکاتی مهم راجع به برادکست لیست واتس‌اپ

    شما هنگامی که تصمیم می‌گیرید یک پیام را به تعداد انبوه برای افراد و دوستانتان ارسال کنید قطعاً با چند مشکل رو به رو می‌شوید، یکی از این مشکلات این است که شما وقتی می‌خواهید پیام‌تان را به افراد زیادی بفرستید باید شماره شما در لیست مخاطبین‌ آنها ذخیره باشد، اگر اینگونه نباشد پیام شما برای آنها ارسال نمی‌شود.
    هنگامی که شما پیام‌تان را برای افراد زیادی توسط برادکست لیست ارسال می‌کنید آنها پیام شما را به صورت یک پیام معمولی در صفحه شخصی دریافت می‌کنند و اگر پاسخی به آن بدهند در صفحه شخصی و به طور خصوصی برای شما ارسال می‌شود.
    زمانی که شما یک برادکست لیست ایجاد می‌کنید یک حالت مشابه گروه واتس‌اپ برای شما ایجاد می‌شود اما این یک گروه نیز و خاصیت‌های گروه را نیز ندارد، یعنی دریافت کنندگان پیام چنین چیزی مشابه گروه را نخواهند دید و به صورت گروهی نیز نمی‌توانند راجع به آن نظر بدهند یا بحث کنند.

    آیا برادکست لیست واتس‌اپ ویرایش یا حذف می‌شود؟

    پاسخ به این سوال روشن است، همانطور که شما گروه در واتس‌اپ ایجاد می‌کنید و قابلیت ویرایش و حذف دارد برادکست لیست نیز این قابلیت را دارد، شما می‌توانید پیام مورد نظرتان را حذف کنید، دوباره بفرستید و مخاطبان دریافت کننده را ویرایش کنید و یا حتی برادکست لیست را حذف کنید.

    واتسینو چیست و چه کاری انجام می‌دهد؟

    سایت واتسینو سایت فروش خدمات بیزنس سندر و بولک واتس‌اپ سندر است، واتسینو لایسنس این نرم‌افزارها را به صورت کاملا قانونی می‌فروشد و شما با خرید این لایسنس ها می‌توانید از خدمات نرم‌افزارها‌ جهت تبلیغ کسب و کار و یا ارسال پیام انبوه در واتس‌اپ به هر منظوری استفاده کنید.
    ممکن است سوال کنید که هنگامی که برادکست لیست در واتس‌اپ وجود دارد چرا ما باید از خدمات واتسینو استفاده کنیم؟! پاسخ به این سوال نیز روشن است، برادکست لیست محدودیت های بسیاری دارد مانند: محدودیت در ارسال پیام، محدودیت در پیام های طولانی و … که مشکلات بزرگی هستند، در ادامه امکانات واتسینو را برای شما شرح می‌دهیم که بیشتر در جریان قرار بگیرید.

    امکاناتی که واتسینو ارائه می‌دهد

    واتسینو نماینده فروش لایسنس دو نرم‌افزار بیزنس سندر و بالک واتس‌اپ سندر است همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم، سوال مهم این است اکنون چرا باید از خدمات واتسینو استفاده کنیم؟
    خدمات واتسینو مزیت‌های بسیار زیادی دارند از جمله:
    شما می‌توانید بدون ذخیره کردن شماره افراد برای آنها پیام تبلیغاتی خود را بفرستید، یعنی برای ارسال نیاز نیست که شماره افراد را ذخیره کنید و این یک مزیت بسیار مهم است.
    یک مزیت دیگر خدمات واتسینو این است که اگر شما پیام بسیار طولانی بخواهید به صورت انبوه ارسال کنید هیچ مشکلی نخواهد داشت، اما برادکست لیست واتس‌اپ این مشکل را دارد و نمی‌توانید با استفاده از آن پیام طولانی بفرستید.
    خدمات واتسینو به گونه‌ای طراحی شده است که شما هنگام ارسال پیام تبلیغاتی می‌توانید لینک و عکس نیز ضمیمه پیام تبلیغاتی‌تان کنید، این قابلیت قطعاً مورد توجه بسیاری از افراد است.
    هنگامی که یکی از خدمات واتسینو را خریداری می‌کنید دیگر نیازی نیست بابت هر پیام انبوه هزینه پرداخت کنید، علاوه بر این شما می‌توانید همراه پیام خود کاتالوگ به صورت پی‌دی‌اف نیز ارسال کنید.
    و اما آخرین و جذاب‌ترین قابلیت خدمات واتسینو این است که هنگامی که شما پیامی را ارسال می‌کنید و افراد پاسخ می‌دهند شما می‌توانید به گونه‌ای هوش مصنوعی را تنظیم کنید که به پیام‌های افراد پاسخ دهد!

    همانطور که گفتیم واتسینو لایسنس دو اپلکیشن را به فروش می‌رساند، شما با توجه به نیاز خود برای کسب و کار خود می‌توانید لایسنس یکی از محصولات را خریداری کنید، با رفتن به سایت واتسینو از قیمت ها نیز می‌توانید مطلع شوید.

    نوشته قبلی

    ارسال پیام واتساپ از اکسل

    نوشته بعدی

    10 ویژگی واتساپ بیزینس که باید درباره آن‌ها بدانید

    دیدگاهتان را بنویسید

    سبد خرید