نقش کارت ویزیت الکترونیکی در ارسال انبوه واتساپ

ارسال پیام انبوه واتساپ برای کاربران واتسینو تبدیل به مهم‌ترین بخش استراتژی تبلیغاتی برای کاربران واتسینو شده است. چرا که بیشتر کاربران ما افزایش فروش را ارسال پیام‌های تبلیغاتی در واتساپ تجربه کرده‌اند. اما حالا قصد داریم گامی به سمت جلو برای بهبود نتیجه‌گیری در تبلیغات واتساپ برداریم.

اگر تجربه ارسال پیام انبوه در واتساپ را دارید. به‌خوبی می‌دانید که بازخورد فوق‌العاده‌ای را تجربه می‌کنید. به‌طوری‌که هرگز در ارسال پیامک انبوه امکان‌پذیر نبوده است. اما صحبت از فروش محصول و خدمات که می‌شود اوضاع کمی فرق می‌کند. درست است که با ارسال پیام انبوه در واتساپ ارتباط شما و مشتریان برقرار می‌شود؛ اما فروش مسئله‌ای متفاوت‌تر و پیچیده‌تری است.

شاید شما هم تجربه کردید که به تعدادی از شماره‌ها پیام ارسال می‌کنید؛ اما مشتری‌ها با این که جامعه هدف شما هستند اما درگیر پیام شما نمی‌شوند شاید در مقابل پیام شما سکوت کنند شاید با استرس زیاد از شما سؤال کوچکی بپرسند. خب این مورد به دلیل این است که بسیاری از مشتریان کمی خجالتی هستند و عده‌ای دیگر بی‌حوصله و حتی بسیار سر شلوغ، اما راهکار چیست؟ با ما همراه باشید.

متن پیام شما به‌شدت مهم است. این که چه اطلاعاتی در متن پیام خود درج می‌کنید. ما همیشه به کاربران خود در واتسینو پیشنهاد داده‌ایم. از متن‌های طولانی پرهیز کنند و اطلاعات تماس و راه‌های ارتباطی را در اختیار مشتریان قرار دهند. اما نکته اینجاست چطور این کار را به‌صورت صحیح انجام دهیم؟

ارسال پیام انبوه در واتساپ

با توسعه فناوری‌های نوین و به‌ویژه فضای مجازی، تبلیغات کسب‌وکارها وارد فاز جدیدی شده است. امروزه تبلیغات در فضای مجازی بسیار گسترده شده و به مهارت و خلاقیت زیادی نیاز دارد. یکی از روش‌های تبلیغ برای کسب‌وکارها ارسال پیام انبوه ازطریق واتساپ است که نتایج بسیار خوبی نیز دارد. اما قصد داریم بازهم نتیجه‌گیری را افزایش دهیم؛ اما چطور؟

ارسال پیام‌های انبوه ازطریق واتساپ روشی کارآمد برای ارسال هم‌زمان یک پیام واحد به چندین مخاطب  است. این روش یک روش تبلیغاتی کارآمد است و در دنیای تجارت و بیزینس کاربرد زیادی دارد. با این روش، صاحبان کسب‌وکار می‌توانند به مخاطبان و مشتریان بیشتری دست‌یافته و در رقابت با رقبای خود موفقیت زیادی کسب کنند. همچنین برای اطلاع‌رسانی درباره فروش، راه‌اندازی و کمپین‌های بازاریابی این روش کارایی بالایی دارد. دراین‌بین استفاده از کارت ویزیت الکترونیکی در ارسال پیام انبوه واتساپ، نقش مؤثرتری در جذب مشتریان و اطلاع‌رسانی و تعامل بیشتر با مشتریان دارد.

مزایای ارسال پیام انبوه در واتساپ

امروزه دیگر ارسال پیام کوتاه جذاب نیست و بسیاری از مخاطبان حتی بدون خواندن، آن را از گوشی خود حذف می‌کنند. درباره واتساپ این‌طور نیست و می‌توانید پیام‌هایی جذاب حاوی عکس و ویدئو ارسال کرده و انگیزه مخاطبان برای خواندن پیام را بیشتر کنید.

با ارسال پیام انبوه واتساپ با استفاده از کارت ویزیت الکترونیکی هم مزیت دیگری برای ارسال پیام با واتساپ است. به‌این‌ترتیب کسب‌وکار شما بیشتر دیده می‌شود. به جهت اینکه از طریق کارت ویزیت الکترونیکی اطلاعات بیشتری از کسب‌وکار شما در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد، تعامل شما با آن‌ها افزایش‌یافته و نقش مهمی در رونق بیزینس دارد.

کارت ویزیت الکترونیکی

اینترنت و تکنولوژی‌های حوزه فناوری اطلاعات تمامی ابعاد زندگی ما را تحت‌تأثیر خود قرار داده است. امروزه دیگر زندگی بدون اینترنت و فضای مجازی غیرممکن است. همه ما برای بسیاری از کارهای روزمره خود نیازمند این فناوری‌های جدید هستیم و هر روز با شکل جدیدی از آن‌ها شگفت‌زده می‌شویم. یکی از جدیدترین ابعاد فناوری‌های جدید که نقش مؤثری در تبلیغات و بازاریابی دارد کارت‌های ویزیت الکترونیکی است.

سروش کارت

کارت ویزیت الکترونیک مانند کارت ویزیت کاغذی معرف کسب‌وکار افراد است. کارت ویزیت الکترونیکی کارتی است که هیچ محدودیتی ندارد. می‌توانید همه‌جا از آن استفاده کنید و نقش یک وب‌سایت کامل را برای شما ایفا می‌کند. اگر از این کارت ویزیت در ارسال پیام‌های انبوه در واتساپ استفاده کنید می‌توانید فقط با یک لینک کلیه اطلاعات حیاتی کسب‌وکار خود را در اختیار مشتریان قرار دهید.

متن پیام شما به‌شدت مهم است. این که چه اطلاعاتی در متن پیام خود درج می‌کنید. ما همیشه به کاربران خود در واتسینو پیشنهاد داده‌ایم. از متن‌های طولانی پرهیز کنند و اطلاعات تماس و راه‌های ارتباطی را در اختیار مشتریان قرار دهند. اما نکته اینجاست چطور این کار را به‌صورت صحیح انجام دهیم؟

در طول زمان که مشتریان خود را آنالیز و بررسی کردیم متوجه شدیم ارسال اطلاعات تماس به شکل سنتی یعنی چند شماره و آدرس پیج اینستاگرام و… برای دریافت‌کنندگان بسیار آزاردهنده و گیج‌کننده بوده است. برای همین کارت ویزیت الکترونیکی را خلق کردیم. استفاده از کارت ویزیت الکترونیکی حتی اگر خودتان وب‌سایت دارید باز هم پیشنهاد می‌شود چرا که برای این کار طراحی و ساخته شده است.

جمع‌بندی

امروزه با توسعه فناوری‌های جدید و فضای مجازی، کسب‌وکارها و تبلیغات با این فناوری‌ها گره‌خورده‌اند. کارت ویزیت الکترونیکی و ارسال پیام از طریق واتساپ دو نمونه بارز هستند که نقش مهمی در توسعه کسب‌وکارها دارند. می‌توانید با استفاده از کارت ویزیت الکترونیکی و ارسال پیام انبوه واتساپ اطلاعات زیادی از کسب‌وکار خود در اختیار مشتریان قرار دهید.

این کار نقش زیادی در افزایش تعامل با مشتریان و رونق بیزینس شما دارد. نکته مهم درباره استفاده از کارت ویزیت در ارسال پیام انبوه واتساپ اینکه حتماً در انتهای پیام خود لینک کارت ویزیت الکترونیکی مانند سروش کارت را قرار دهید. گروه تخصصی واتسینو تلاش می‌کند تا از فضای مجازی و فناوری‌های نوین به بهترین صورت در جهت پشتیبانی از کسب‌وکارها استفاده کند.

نوشته قبلی

جلوگیری از ذخیره خودکار عکس واتس اپ در گالری

نوشته بعدی

آموزش دیلیت اکانت واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید