Business Sender یا Bulk WhatsApp Sender کدام بهتر است؟

در این مقاله قصد داریم به یکی دیگر از پر تکرارترین سوالات مهم شما پاسخ دهیم. بیزینس سندر یا واتس سندر کدام یکی را تهیه کنیم؟ Business Sender یا Bulk WhatsApp Sender کدام بهتر است؟ ما در اینجا تمام سعی خود را به کار برده ایم تا شما را در انتخاب درست راهنمایی کنیم. تا با خیالی راحت و نرم افزار مورد نظر خود را تهیه کنید.

قبل از این که شروع به تحلیل و بررسی این نرم افزار را شروع کنیم باید بگوییم سازنده هر ۲ این نرم افزارها یک شرکت است. و هر دو نرم افزار به صورت منظم در حال آپدیت و به روزرسانی هستند. پس این نکته را در نظر بگیرید که هر ۲ نرم افزار به صورت کامل توسط شرکت سازنده و واتسینو پشتیبانی می شوند.

مقایسه ظاهری

Business Sender pro Bulk WhatsApp Sender

همان طور که تصویر بالا قابل مشاهده است نرم افزار بیزینس سندر ظاهری بسیار کاربرپسند و امروزی تری را نسبت به نرم افزار بالک واتس اپ سندر دارد.

اما موضوع فقط ظاهر نرم افزار ها نیست. علاوه بر راحتی کار کرد نرم افزار بیزینس سندر قدرت ارسال بالاتری نسب به برادر خود دارد. گرچه در حدود ۳ سالی است که نرم افزار بالک ما را در تبلیغات واتس اپ ما را یاری کرده است اما حالا مکمل آن هم به ما خدمت میکند تا بازده خود را به حداکثر برسانیم.

مقایسه دو نرم افزار دوست داشتنی در جدول

امکانات - ویژگی ها Business Sender Pro Bulk WhatsApp Sender
قدرت پردازش Core بسیار قدرتمند متوسط
ارسال پیام انبوه
استخراج اعضای گروه
استخراج اعضای گروه
تشخیص شماره واتساپی
درگیر نکردن موس
پاسخگویی خودکار
استفاده از API
هوش مصنوعی
قابلیت تعریف شرط
درگیر نکردن گوگل کروم
اضافه کردن خودکار کد کشور
ورود مستقیم شماره های سیو شده در موبایل
سرعت و دقت ارسال عالی متوسط
بروزرسانی به آخرین نسخه رایگان رایگان
ورود شماره ها دستی، اکسل، فایل متنی، CSV دستی، فایل متنی، CSV
متاسب برای ارسال انبوه، بازاریابی، تعامل، مدیریت مشتریان ارسال انبوه
قیمت ۷۵۰ هزار تومان ۶۷۰ هزار تومان
تهیه نرم افزار خرید خرید

تجربه واتسینو از کار با این دو نرم افزار

همان طور که میدانید ما تنها نماینده رسمی این شرکت در ایران هستیم. و از طرفی هم مدت طولانی است که پنل واتس اپ را برای اولین بار در ایران راه اندازی کرده ایم از همین رو روزانه تیم واتسینو به بیش از ۱۰ هزار نفر در واتس اپ پیام ارسال میکند. پس قبل از این که بخواهیم این نرم افزار را در اختیار شما قرار دهیم خودمان مدت ها با آن کار کردیم. هر دو این نرم افزار ها ابزارهای قوی در ارسال انبوه هستند در این موضوع شکی نیست.

در جدول بالا مو به مو هر دو نرم افزار بررسی کردیم تا چالش انتخاب را نداشته باشید. هر شخصی با مطالعه مطالب بالا و بررسی نیاز خود میتتواند از یکی از این دو نرم افزار استفاده کند.

نتیجه گیری:

اگر بخواهیم تجربه واقعی خود از کار کردن با این نرم افزار ها را با شما به اشتراک بگذاریم باید بگوییم علاوه بر امکانات جذابی که در بیزینس سندر موجود است کار کردن با آن بسیار راحت تر و لذت بخش تر است. پس پیشنهاد میکنیم از بیزینس سندر پرو استفاده کنید تا علاوه بر ارسال پیام انبوه، هوش مصنوعی بتوانید تعامل ویژه ای را با مشتریان خود به وجود آورید.

نوشته قبلی

بازاریابی و تبلیغات در واتس اپ

نوشته بعدی

آموزش نصب واتساپ روی کامپیوتر

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید