هزینه تبلیغات در واتساپ چقدر است؟

هرینه تبلیغات در واتساپ رایگان است یا پولی؟

هزینه تبلیغات در واتساپ متغییر است. میتواند کاملا رایگان یا بسیار گران باشد و کاملا بستگی به انتخاب راه و روش آن دارد. این که از چه روشی استفاده کنید. یا چه مجموعه ای را به عنوان کارگزار ارسال پیام انبوه در واتساپ انتخاب کنید قیمت نهایی را تغییر خواهد داد. با ما همراه باشید تا شما را به صورت کامل در این زمینه همراهی کنیم.

امروزه شبکه‌های اجتماعی به جزئی جدایی‌ناپذیر از زندگی روزمره ما تبدیل شده‌اند. هر کدام ما روزانه حداقل دقایقی از وقت خود را در شبکه‌های اجتماعی صرف می‌کنیم، به گونه‌ایی که مشاهده تبلیغات مختلف در شبکه‌هایی مانند اینستاگرام و تلگرام به چیزی عادی برای ما تبدیل شده است. علاوه بر این برای تبلیغات در تلگرام و اینستاگرام نیاز به بودجه های بسیار زیادی داریم. ولی هزینه تبلیغات در واتساپ را می توان به صفر نزدیک کرد.

اما واتساپ چطور؟ آیا می‌توان از واتساپ برای انتقال پیام‌های تبلیغاتی استفاده کرد؟ پاسخ این سوال مثبت است. امروزه هزاران و بلکه میلیون‌ها کسب و کار در سراسر دنیا از واتساپ برای ارسال پیام‌های تبلیغاتی استفاده می‌کنند. اما در ایران استفاده از این پیام‌رسان به عنوان یک ابزار بازاریابی و تبلیغاتی مغفول مانده است. به همین دلیل شرکت‌ها و سازمان‌هایی موفق خواهند شد در اینجا پیام خود را به مخاطبانشان برسانند که سریع‌تر دست به کار شوند و از این بازار بکر به نفع خود استفاده کنند.

انتخاب واتساپ برای تبلیغات یک روش کاملا موثر و هوشمندانه است. قبل از هر چیز به شما تبریک میگوییم که آنقدر باهوش هستید که در این رابطه شروع به تحقیق کرده اید. شاید ده ها بار یا بیشتر به این نکته اشاره کرده ایم که واتساپ محبوب ترین و پر استفاده ترین پیام رسان حال حاضر ایران است. پس اگر کسب و کاری دارید تبلیغات در واتساپ و مدیریت مشتریان در واتساپ را به هیچ عنوان فراموش نکنید.

آنچه در رابطه با هزینه تبلیغات در واتساپ میخوانید
    برای شروع تولید جدول مطالب ، یک هدر اضافه کنید

    واتساپ بهترین مکان برای تبلیغات شما است

    امروزه حدود 50 میلیون کاربر در ایران از واتساپ استفاده می‌کنند. این بدان معنی است که شما در هنگام انتخاب واتساپ به عنوان یک ابزار تبلیغاتی، به 50 میلیون کاربر بالقوه دسترسی دارید. از آنجایی که شما در هنگام تبلیغات در واتساپ، مستقیماً به چت خصوصی افراد پیام می‌دهید، به احتمال زیاد پیام شما خوانده می‌شود. از طرفی نیز هزینه تبلیغات در واتساپ بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

    در ایران در حال حاضر از دو شبکه اجتماعی تلگرام و اینستاگرام برای تبلیغ استفاده می‌شود. اما واتساپ به دلایلی بهتر از این دو کانال است. اولاً اینستاگرام حجم اینترنت بالایی مصرف می‌کند، ثانیاً کاملاً از تبلیغات اشباع شده است. زیرا تقریباً روزانه میلیون‌ها تبلیغ در آن منتشر می‌شود و به همین دلیل اکثر تبلیغات اینستاگرامی کارآیی چندانی ندارند. البته شما می‌توانید با تبلیغات هدفمند در واتساپ مخاطب را به سمت پیچ اینستاگرام خود هدایت کنید، که در این حالت به دلیل هدفمند بودن تبلیغ، ماجرا متفاوت است. و از طرفی هم هزینه تبلیغات در تلگرام یا اینستاگرام با هزینه تبلیغات در واتساپ کاملا متفاوت و مقرون به صرفه است.

    اما مشکل اصلی تلگرام، همان طور که همه ما می‌دانیم فیلتر بودن است. از آنجایی که ورود به تلگرام مستلزم استفاده از فیلترشکن است، خیلی‌ها مگر به ضرورت، ترجیح می‌دهند وارد تلگرام نشوند. اما واتساپ هیچ کدام از این دو مشکل را ندارد. زیرا نه مانند اینستاگرام مصرف اینترنت بالایی دارد و نه مانند تلگرام به فیلترشکن نیاز دارد. به همین دلیل یکی از بهترین ابزارهای پیام‌رسان برای استفاده تبلیغاتی است.

    یکی دیگر از قابلیت‌های بسیار کاربردی واتساپ برای تبلیغات، امکان ارسال پیام‌های چند رسانه‌‍ایی است. واتساپ به این دلیل نسبت به بازاریابی پیامکی، برتری قابل توجهی دارد. در صورت انتخاب متن، تصویر و فیلم باکیفیت اما با حجم پایین، نرخ بازدهی تبلیغات شما به شدت افزایش می‌یابد.
    اگر پیام چند رسانه‌ایی شما دارای یک متن و عکس جذاب باشد و به همراه آن یک فیلم پرمحتوا و جالب برای مخاطب ارسال شود، احتمال اینکه پیام شما وایرال شود، بسیار زیاد است. ضمناً فراموش نکنید که همواره می‌توانید لینک وب‌سایت و پیج اینستاگرام خود را در پیام تبلیغاتی خود ارسال کنید. در این صورت با دعوت مخاطب به اقدام، عملاً او را به سمت خود می‌کشید

    روش ها و هزینه تبلیغات در واتساپ

    حال که به مزایا و معایب تبلیغات در واتساپ پرداختیم، حتماً شما نیز متوجه شده‌اید که تبلیغات در واتساپ واقعاً ارزش صرف وقت و هزینه را دارد و حتماً با خود می‌پرسید که چگونه می‌توان در واتساپ تبلیغ کرد. در حالت کلی دو روش برای تبلیغات در واتساپ وجود دارد که در ادامه بیشتر در مورد آنها صحبت می‌کنیم. به صورت کلی ۲ روش برای تبلیغات در واتساپ وجود دارد که انتخاب آن بر هزینه تبلیغات در واتساپ رابطه مستقیم دارد. ما سعی کرده ایم به صورت کامل هر دو روش را به صورت کامل برای شما مو شکافی کنیم. تا با توجه به بودجه و شرایط، روش مناسب تر را برای تبلیغ کسب و کار خود انتخاب کنید.

    ۱-نرم افزار ارسال پیام انبوه (ارسال پیام تبلیغاتی رایگان در واتساپ)

    بیزینس سندر پرو 14

    اگر شما نرم افزار ارسال پیام انبوه در واستاپ یا همان ربات واتساپ را تهیه کنید. هزینه تبلیغات در واتساپ شما به صفر می رسد و می توانید برای مدت بسیار زیادی پیام های خود را به صورت رایگان و بدون پرداخت هزینه بابت ارسال هر پیام در واتساپ ارسال کنید. این روش مزایا بسیار زیادی را برای شما و مجموعه شما به همراه دارد که در زیر به اختصار چند مورد را مثال می زنیم:

    • هزینه تبلیغات در واتساپ و ارسال پیام در این پیام رسان کاملا رایگان تمام می شود (نیازی نیست برای ارسال هر پیام هزینه ای پرداخت کنید)
    • امکان ادامه مکالمه با مخاطب (اگر پیام ها را خودتان و با خطوط خودتون ارسال کنید. به راحتی می توانید مکالمه را با مخاطبان خود ادامه دهید. تجربه ما نشان داده است اکثر دریافت کنندگان پیام سوال و هماهنگی های خرید خود را از همان واتساپ ادامه می دهند. (پس اگر شما ارسال پیام ها را از طریق ربات واتساپ با خط خودتان انجام دهید. می توانید مکالمه را ادامه دهید. و به این یعنی بازدهی بسیار بالا، ولی اگر از پنل واتساپ استفاده کنید این فرصت را سوزانده اید و قابلیت ادامه مکالمه را از دست خواهید داد.)
    • امکان پاسخگویی خودکار و هوشمند نیز یکی از آن ویژگی های بی نظیری است که می تواند دلیل مهمی برای استفاده از نرم افزار باشد. با استفاده از این امکان یک منشی ۲۴ ساعته بدون حقوق برای مجموعه خود استخدام میکنید. که به پیام های دریافتی جواب های درست و هوشمندانه خواهد داد. تنظیمات عالی و هوشمند شما و مشتریان شما را شگفت زده می کند. و البته اعتماد مشتری به مجموعه شما بیشتر خواهد شد.
    • همه چیز در کنترل شما است. می توانید از تعداد ارسال ها به صورت دقیق با خبر هستید. میتوانید رفتار کاربران را زیر نظر بگیرید. متن تبلیغاتی خود را مداوم بهتر کنید.
    نرم افزار ارسال پیام انبوه در واتساپ

    با کمی جست و جو در اینترنت با نرم افزار ها و اسامی مختلفی از آن ها آشنا می شوید. از نرم افزار های رایگان گرفته تا نرم افزار های میلیونی از نرم افزار های ایرانی گرفته تا نرم افزار های ساخته شده در کشور های مختلف. باید به شما بگوییم ۹۰ درصد آن ها یا اصلا کار نمی کنند و یا سراسر اشکال و باگ های نرم افزاری هستند.

    تنها نرم افزاری که در سال های اخیر به صورت منظم بروزرسانی شده است و همیشه دستیار تبلیغاتی ما در واتساپ بوده است. نرم افزار بیزینس سندر است. که البته دیده شده افرادی سودجو نرم افزار را کرک کرده اند و آن را به فروش می رسانند. به شما هشدار میدهیم هرگز بابت نرم افزار کرک شده پولی پرداخت نکنید. (دیده شده در سطح اینترنت نسخه کرک نرم افزار را از ۴۵۰ هزار تومان تا ۲ میلیون تومان به فروش رسانده اند. نرم افزار کرک بعد از مدتی از کار می افتد و آن شحص یا سایت شما را نیز مسدود خواهد کرد. و هرگز به پیام های شما پاسخ نخواهند داد.)

    واتسینو تنها نماینده رسمی و قانونی فروش نرم افزار بیزینس سندر در ایران است. که با تضمین کارکرد و حتی دانلود فایل اصلی از سایت سازنده لایسنس اورجینال را در اختیار شما قرار می دهد. و البته نرم افزار را با قیمت واقعی در اختیار شما قرار خواهیم داد.

    ۲-پنل واتساپ (ارسال هر پیام به همراه هزینه)

    پنل واتساپ

    پنل واتساپ نیز در واقع همان پنل پیامکی است با این تفاوت که پیام های شما در واتساپ ارسال خواهد شد. ما در واتسینو پنل واتساپ را تنها زمانی به شما پیشنهاد می کنیم که به کامپیوتر تحت هیچ شرایطی دسترسی نداشته باشید. در این حالت باید پنل را انتخاب کنید. اگر بخواهیم واضح توضیح دهیم شما در پنل واتساپ درگیر ارسال ها نخواهید شد و ارسال های شما توسط شخص یا مجموعه دیگری توسط نرم افزار ارسال خواهد شد.

    همان طور که گفته شد استفاده از پنل واتساپ، یکی از راه‌های ارسال پیام‌های تبلیغاتی برای انبوهی از مخاطبان است. در این حالت عملاً از شماره تلفن و سیستم شما استفاده نمی‌شود و شما هیچ نقشی در ارسال پیام تبلیغاتی ندارید. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که محتوای پیام تبلیغاتی را آماده کنید. در این صورت پیام شما با استفاده از پنل برای مخاطبان زیادی فرستاده می‌شود.

    در این حالت به عنوان اجرت هزینه ای بابت هر پیام از شما دریافت خواهد شد. که قیمت آن متغییر است. به عنوان مثال ما در واتسینو بابت ارسال هر پیام ۲۸۰ تک تومان هزینه از شما دریافت میکنیم. البته این تعرفه مخصوص سایت ما بوده و سایت ها و افراد دیگری نیز دیده شده تا ۱ هزار تومان بابت هر پیام نیز از مشتری ها دریافت کرده اند. استفاده از این روش نیز مزایا و معایبی دارد. ویژگی پنل واتساپ این است که شما نیازی به کامپیوتر ندارید و کار ها توسط اشخاص دیگری برای شما انجام می شود. و البته اگر بخواهیم رو راست باشیم این مدل پر از معایب است:

    • هزینه تبلیغات در واتساپ بسیار بالا میرود. و باید بابت هر پیام هزینه ای را پرداخت کنید.
    • ارسال ها با خط شما انجام نمی شود و نمی توانید مکالمه را ادامه دهید.
    • از تعداد ارسال ها هیچ وقت نمی توانید مطمئن باشید چون گزارش مستندی وجود ندارد.
    • اگر مجموعه معتبر باشد و واقعا ارسال های شما را انجام دهد باید در صف انتظار قرار بگیرید تا نوبت ارسال شما شروع شود.
    • ممکن است تعداد ارسال ها کمتر از مبلغ پرداختی شما باشد.
    • اگر به شخص غیر مطمئنی سفارش ارسال دهید ممکن است هیچ ارسالی انجام نشود و پول خود را دور بریزید.

    نتیجه گیری هزینه تبلیغات در واتساپ

    نتیجه گیری هزینه تبلیغات در واتساپ

    همان طور که گفتیم ما در واتسینو از دو روش برای ارسال پیام تبلیغاتی در واتساپ استفاده می‌کنیم. در روش اول شما می‌توانید با سفارش ارسال پیام تبلیغاتی به واتسینو و تعیین تعداد گیرندگان پیام، از این سرویس استفاده کنید. در این صورت شما تنها براساس تعداد پیام‌ها هزینه پرداخت خواهید کرد. واتسینو از این جهت رقابتی‌ترین قیمت و بهترین خدمات را در اختیار شما قرار می‌دهد.

    ویژگی های پنل واتساپ

    این روش ویژگی‌های خاص خود را دارد که بد نیست قبل از انتخاب با آنها شوید:

    • در این حالت هزینه ارسال هر پیام به صورت جداگانه محاسبه می‌شود. در صورت افزایش تعداد مخاطبان، هزینه شما افزایش پیدا می‌کند.
    • در این حالت شما دسترسی به سامانه پنل ارسال پیام ندارید و پیام از طریق سامانه پنل واتسینو برای مخاطب ارسال می‌شود.
    • در این حالت از آنجایی که از شماره تلفن اختصاصی شما استفاده نمی‌شود، امکان ارتباط مستقیم با مخاطب وجود ندارد. تنها در صورتی این پیام موفقیت‌آمیز است که مخاطب بر روی لینک دعوت به اقدام پیام شما کلیک کند و وارد وب‌سایت یا پیج اینستاگرام شما شود.

    اما چنانچه روش دوم تبلیغات، یعنی ارسال پیام تبلیغاتی از طریق نرم‌افزار پیام انبوه را انتخاب کنید، باز هم می‌توانید روی ما در واتسینو حساب باز کنید. زیرا ما در واتسینو نمایندگی اختصاصی بیزینس سندر را در اختیار داریم و این نرم‌افزار را با کلیه قابلیت‌های منحصر به فرد آن در اختیار شما قرار می‌دهیم. به علاوه از آنجایی که ما به نسخه اصلی و رسمی و قانونی این نرم‌افزار دسترسی داریم، همواره شما را از نظر فنی پشتیبانی می‌کنیم. در این حالت شما تنها هزینه اولیه خرید نسخه اصلی نرم‌افزار را پرداخت خواهید کرد که ما در واتسینو با حداقل هزینه، این امکان را برای شما فراهم خواهیم کرد. این مبلغ اندک هزینه تبلیغات در واتساپ شما است.

    ویژگی های نرم افزار ارسال انبوه

    چنانچه روش دوم تبلیغات، یعنی ارسال پیام تبلیغاتی از طریق نرم‌افزار پیام انبوه را انتخاب کنید، باز هم می‌توانید روی ما در واتسینو حساب باز کنید. زیرا ما در واتسینو نمایندگی اختصاصی بیزینس سندر را در اختیار داریم و این نرم‌افزار را با کلیه قابلیت‌های منحصر به فرد آن در اختیار شما قرار می‌دهیم. به علاوه از آنجایی که ما به نسخه اصلی و رسمی و قانونی این نرم‌افزار دسترسی داریم، همواره شما را از نظر فنی پشتیبانی می‌کنیم. در این حالت شما تنها هزینه اولیه خرید نسخه اصلی نرم‌افزار را پرداخت خواهید کرد که ما در واتسینو با حداقل هزینه، این امکان را برای شما فراهم خواهیم کرد. این مبلغ اندک هزینه تبلیغات در واتساپ شما است.

    در این حالت شما امکان ارسال پیام به صورت انبوه برای مخاطبان خود را خواهید داشت. به این معنی که دیگر در این حالت هزینه ارسال هر پیام تبلیغاتی برای شما رایگان می‌شود و هزینه تبلیغات در واتساپ برای هر پیام معادل صفر است. و دیگر محدودیتی از جهت تعداد پیام‌‎های ارسالی نخواهید داشت. در ضمن در این روش برخلاف روش قبل، می‌توانید مستقیماً با مخاطب در ارتباط باشید و به سوالات او پاسخ دهید. به همین دلیل نرخ موفقیت پیام تبلیغاتی واتساپ در این روش به مراتب بالاتر است.

    برخی از مزایای قابل توجه ارسال پیام تبلیغاتی از نرم‌افزار بیزینس سندر توسط واتسینو عبارتند از:

    • با استفاده از این نرم‌افزار امکان ارسال پیام‌های تبلیغاتی به صورت نامحدود برای شما فراهم می‌شود. در این صورت شما می‌توانید استراتژی‌های تبلیغاتی مختلفی را امتحان کنید و در صورت عدم موفقیت هر کدام از آنها، از استراتژی دیگری استفاده کنید.
    • در این روش می‌توانید نرخ موفقیت تبلیغات خود را ارزیابی کنید. از آنجایی که در این حالت امکان پاسخگویی مستقیم به مخاطب وجود دارد، شما می‌توانید با ارزیابی عکس‌العمل کاربران به پیام تبلیغاتی خود، در صورت لزوم آن را تغییر دهید.
    • نرم‌افزار بیزینس سندر واتسینو بر بستر هوش مصنوعی استوار است. این بدان معنی است که شما برای پاسخگویی به پیام‌های تبلیغاتی نیازی به نیروی انسانی ندارید و نرم‌افزار با استفاده از هوش مصنوعی و پاسخ‌های از پیش تعیین شده شما به کاربر پاسخ می‌دهد.

    رمز موفقیت تبلیغات در واتساپ

    همان طور که گفتیم تبلیغات در واتساپ امروزه بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است، اما رمز موفقیت در تبلیغات واتساپ چیست؟ جدایی از این که هزینه تبلیغات در واتساپ و یا همان تعرفه تبلیغات در واتساپ چقدر است. همیشه مهم ترین موضوع موفقیت در تبلیغات واستاپ است. در این قسمت سعی داریم مهم ترین رمز در موفقیت کمپین های تبلیغاتی را برای شما شرح دهیم:

    مهمترین رمز موفقیت تبلیغات در واتساپ، طراحی یک پیام تبلیغاتی جذاب و گیرا است. پیام شما باید از چند بخش تشکیل شود: یک پیام متنی کوتاه و فوق‌العاده جذاب، تصویری واضح و جذاب از برند شما، دعوت به اقدام با قرار دادن لینک وب‌سایت یا پیج اینستاگرام و یک فیلم تبلیغاتی با کیفیت و کم حجم که مخاطب را تحریک کند. در صورتی که تمام این موارد به صورت تخصصی طراحی شده و در کنار هم قرار بگیرند، احتمال اینکه پیام شما توسط مخاطبان وایرال شود و مخاطبان به دعوت پاسخ مثبت دهند، افزایش پیدا می‌کند.

    معایب تبلیغات در واتساپ

    همانطور که احتمالا تا الان شما هم احساس کرده اید واتسینو تنها مرجع معتبر واتساپ مارکتینگ در ایران است. هدف ما انتخاب روش مناسب با آگاهی کامل است. جدایی از هزینه تبلیغات در واتساپ همان طور که این روش ها مزایای بسیار زیاد و مشتری سازی برای شما دارد. معایبی نیز به همراه خود دارد.

    بزرگترین عیب تبلیغات در واتساپ امکان مسدودی خطوط است. در صورت استفاده از شماره شخصی، امکان ریپورت و در نتیجه حذف شدن اکانت واتساپ شما است. زیرا اگر خود شما با شماره شخصی‌تان اقدام به ارسال پیام تبلیغاتی کنید، و به قوانین و راهکار های گفته شده در واتسینو عمل نکنید و توسط کاربران ریپورت شوید. خط شما دچار محدودیت هایی می شود که شاید برایتان خوشایند نباشد.

    در این حالت در برخی از موارد به شما پیشنهاد می‌شود که از پنل واتساپ استفاده کنید. در این صورت پیام شما از سرشماره دیگری برای مخاطبان ارسال می‌شود. در این حالت احتمال مسدود و حذف شدن حساب کاربری شما وجود ندارد. اما مسئله این است که مخاطبان در واتساپ اکثراً به پیام به صورت مستقیم پاسخ می‌دهند. به عبارت دیگر آنها در صورتی که به محتوای تبلیغاتی شما علاقه‌مند شوند، سعی می‌کنند به پیام شما پاسخ دهند. اما در این حالت چون پیام از یک سرشماره عمومی ارسال می‌شود، امکان پاسخگویی شما وجود ندارد و عملاً ارتباط شما با مخاطب قطع می‌شود.

    پیشنهاد ما استفاده همزمان از چند خط اعتباری برای تبلیغات است که در صورت بروز چنین مشکلاتی، دچار چالش های مهم نشوید و به راحتی کمپین خود را ادامه دهید تا به نتیجه دلخواه برسید. هزینه خطوط که البته رقم قابل توجهی نیست را می توانید به هزینه تبلیغات در واتساپ اضافه کنید.

    کلام آخر

    دنیای دیجیتال به تبلیغات دیجیتال نیاز دارد، امروزه یکی از بهترین ابزارهای تبلیغاتی دیجیتال، تبلیغات در واتساپ است. ما در واتسینو بهترین و مقرون به صرفه‌ترین گزینه‌های تبلیغاتی واتساپ را در اختیار شما قرار می‌دهیم، تنها کافی است به ما اعتماد کنید. هزینه تبلیغات در واتساپ زیاد نیست. پس میتوانید همین الان فعالیت بازاریابی خود را شروع کنید.

    نوشته قبلی

    رفع خطای: Microsoft.ACE.OLEDB provider is not registered

    نوشته بعدی

    ترفند های ریپورت و بلاک نشدن در واتس اپ

    دیدگاهتان را بنویسید

    سبد خرید